280112

Nån dum länk har automatiskt lagt sig på blogg.se's startsida, eller så är det jag som råkat koppla ihop dem på något sätt. Kunde inte komma fram till logga in-sidan igår och nu har jag suttit  och letat och klickat mig fram i en halvtimme. Kom på det, vad jobbigt det helt plötsligt blir bara för att man inte får tag i bloggen. Sinnes. Har funderat på att skriva dagbok, har försökt några gånger, men det glöms bort och jag orkar inte skriva allt jag vill skriva. Enklare med blogg, trots att det inte är lika personligt.

Går dagen var så fin. Hade det lugnt och skönt på skolan då håltimmar är precis vad man vill ha mellan första lektionen 8.30, och sista lektionens slut 13.30. Nä kanske inte. Men vägde upp det med mysfika på charm med favvisarna innan jobbet kallade. Både viktoria och jag var på så bra humor och dansade bakom disken trots systemhäng och trötta datorer. Hugo hämtade upp mig på jobbet, vi for till jonas, käkade och tävlade. Underbara vänner jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0