230112 - kärlekens matadorer


Bombar med bilder från helgen. Nu när jag förhoppningsvis har fått till bloggen så brassade jag på med extra stora bilder också.

Vi har i alla fall haft en underbar helg tillsammans. Bilderna ligger huller om buller men jag antar att det speglar tidsuppfattningen och händelserna denna resa hade att komma med. Har helt galet vrickade men ack så fina minnen med mig hem. Även ett par halvskadade skidor, lite streckningar och nya dansmoves fick packas ner efter att ha bidragit med sitt under dessa dagar. Kan inte sluta le åt vår förvånadsvärt billiga och händelserika festhelg. Brädspelen som vi välplanerat packat med oss fick stå kvar i stugan oöppnade medan vi drog oss upp mot skalsterassen för andra lekar. Det är, om jag analyserat våra upprymda "dagenefter-samtal" rätt, inte något vi ångrar. Och som slutkläm;
jag älskar er mina fina, helt underbara vänner.

Kommentarer
Postat av: Perran

love you too <3

2012-01-25 @ 17:13:39
URL: http://suchakiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0