180112 - svalkar vinden

Såg på glee. Kände längtan och ångest inför studenten. Kommer vara så lycklig men så otroligt ledsen på samma gång. Tror inte det finns någon mesigare än mig, blir typ tårögd nu. Sitter och tänker på livets mening, lycka? Hur gammal är jag då? Arton och oerfaren om man frågar min mamma. Jag har ju ingen koll på farliga väglag, på högskolor runt om i Sverige eller på vem som är bäst i "svenska mästerkockar". För jag är för ung.

Den svenska björnstammen är för underbara. Lyssnar på deras svalkar vinden. mmm, studenten. Så fin låt och jag blir så jävla glad av den. Lycka? Lycka! Let me introduce you...


jag saknar det som inte finns och sprider ut mig själv i vinden
bara du kan bära det som gör så ont i mina ögon. vi har något stort
på gång, så länge ingen bryr sig om vilka höjder vi kan nå
på vilken sida som vi står.

svalkar vinden värmer solen
ser du något bakom molnen
känner du lyckan genom sorgen
jag har inget mer än mina... tankar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0