170112 - prayer for the weekend

På toppenhumör! Har tränat, kan bero på det, då jag inte sprungit av mig på läänge nu. Bra, då vet jag vad jag inte ska ha på mig imorgon; jeans. Fetdissen på jeansen, de är för stela, kommer garanterat ha träningsvärk i höfterna imorgon. Skönt, ser fram emot det. (Inge ljug där inte, believe it or not)

Ska läsa egelskaläxan som jag ville spy galla över för några timmar sedan. Ska läsa den med glädje. (Hallå, vad händer med mig då, var ju pessi no.1 idag?)

Det jag egentligen skulle säga var att jag längtar så otroligt megamycket till helgen. Äntligen åker vi till mitt underbara och älskade Vemdalen. Mina vänner är med när jag drar, det går bra nu. Jag kommer kräva, kräva, att detta ska bli en stående tradition i vår lilla sekt. Och, ingen kan ändra på det! Det kommer bli som en ballad om vintern och satan i gatan vad jag kommer att vara nöjd. Varje gång!

Just det ja, engelskan, fasen glömdeeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0