160112

Det första som hände imorse när jag klev utanför dörren var att jag halkade, på rumpan, i en blöt pöl av smält snö. Vad är det här för vinter vi har? Senaste jag kollade så låg Sundsvall fortfarande kvar i Norrland. Någon annan som lagt märke till en förflyttning? - Nej, bra! Ett "vafan" kläckte jag ur mig, blev pist för att jag valde en kort jacka just idag och snabbade mig genom den töande snön ner mot stan. Mötte vickan för UF-fotografering på n:a järnvägsgatan. Såhär söta blev i alla fall Plugghjälpen. Förtroendeingivande enough?

Chillade på MIUN resten av eftermiddagen. Skulle trivas att plugga där. Gott fika hade dom också, dock dyrt i jämförelse med vårt älskade hedis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0