160112 - när det blåser på månen

Blåser det på månen? såklart det gör, eller? Ja jag sitter i andra tankar än vad jag borde göra. Matteprov imorgon, men vem bryr sig? Jo för jag gör, eller jag gjorde, eller jag brukade göra. Vet inte vad som händer, tar det alldeles för lugnt och jag vet hur det kommer sluta.

Likt Santana i Glee, inte sant? Eriksson, du håller väl med i alla fall?

Drog en gammal och trogen webcam bild. Usch, webcam låter så... fel. Typ "camen", haha, åh livet i ett nötskal. NEJ, nu är det dags att slå upp matteboken.


Kommentarer
Postat av: Per

Hallå där snygging. Up for a date?

2012-01-16 @ 21:15:32
URL: http://suchakiller.webblogg.se/
Postat av: Amanda E

Haha ja måste bog hålla med dig på den punkten faktiskt!

2012-01-17 @ 12:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0