130112

Underbar dag. Så bra. Har hål som vanligt, hänger med Jonas, ante och Johan i UF-rummet medan alla andra har lektion. Jonas ville inte vara med på egopix så jag fick ladda upp en annan snygging (?). Persson och jag ska till Grekland i sommar, det finns ingen återvändo, allt är lovat och löften måste hållas! Tänkte att jag skulle gifta mig där nere, gärna med en snygging som denna, och sedan kan Amanda stanna där och städa åt oss så inte hon heller behöver åka hem.

Over and out då.

(hallå, vad mycke jag skrev!)


Kommentarer
Postat av: Perran

Synd att han inte ville vara med på kort. Men greken funkar ju det med, fast inte riktigt samma klass som Jonas.

2012-01-13 @ 13:26:00
URL: http://suchakiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0