120112

blogga eller inte blogga, det är frågan. Jag kanske behöver det här. skriva av mig lite, yttra mina djupa, inre känslor. Har dock några hinder som kommer sätta käppar i hjulen för min bloggning.
  1. bör först främst bestämma mig om jag ska blogga eller inte (?)


  2. kanske kan bestämma mig om jag ska använda stor bokstav (som jag avskyr) efter punkt eller om jag ska vara rebell och skriva med små bokstäver rakt ignom. förutom när jag skriker förståss, då är det OK med versaler. men ni ser ju själva; orka göra stor bokstav efter punkt. alltså.


  3. en bra grej är ju att fixa blogg-appen. men det kan jag inte göra förän..


  4. ...jag kan hitta en, bara en, jäkla teliabutik som kan hjälpa mig med SD-kortet i mobilen.
    (en parantes här, varför jobbar man på telia om man inte kan ett skit? orkar inte med okunniga människor som har som jobb att kunna saker)


  5. efter jag fixat det kanske det är dags att snygga till bloggen lite. den ser förjävlig ut faktiskt. tragiskt.


  6. hm, vad var den sjätte punkten... jo att hitta få igång minnet och göra bloggningen till en rutin. har dock lärt mig att det är farligt att ha tidstagande rutiner. sjukt svårt att slita sig från bloggvärlden då det är dags för plugg.


  7. M.O.T.I.V.A.T.I.O.N.E.N (STORA BOKSTÄVER). den kan behövas. var är den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0