090212 - It's so tasty, tasty, It will make you crazy

Har gått igenom listor på spotify. Hittade den så kallade fergie&BEP. Jag kan varenda låt, mening och ord. Förr i världen, omkring 8an, hade jag crushat in mig på Black Eyed Peas. Men jag måste ju säga att de gamla låtarna som don't phunk with my heart, don't lie, dum diddly och let's get retarded är sjukt härliga. Får såndana flashbacks här. Kan till och med Fergies egna låtar, alltså har jag uppenberligen lyssnat på hennes musik på senare dagar. Erkänner. London Bridge, herregud, orden! Först nu fattar jag ju faktiskt vad hon säger.

ÅHÅ, Hey mama! Where is the love? just Shut up! try to Feel it and Get your hans up. cuz i'm skarrelicious...


Kommentarer
Postat av: Amanda

HAAHA, jag slutar aldrig bli förvånad :)

2012-02-09 @ 22:27:23
URL: http://suchakiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0