020212

Jag fick en kram idag på skolan. Den var frivillig och supergo! Persson erkände att hon började gilla att kramas, har hört att man blir som dom man är med. Hookarn, the one and only, felfri i egen hög per(s)son, det finns inte många andra som är som dig, du är helt otroligt megabra!

 

Jag blir glad av att vara med dig, blir ledsen när du är förbannad, blir trött på dig när du ska jobba och tjäna para varje helg, blir impad när du hookar boys, blir irriterad när du säger att du vill operara dig här och där, blir fascinerad när du sminkar dig på bussen eller på skoltoan, blir lycklig när du skickar hemliga lappar till mig...

 

Trots att vi är olika på de flesta av dessa punkter, älskar jag dig honung. Trots att jag känner på mig att du någon dag kommer köra över en människa på ett övergångsställe, kommer jag behöva stå vid din sida. Om någon rastlös parkeringsvakt hittar det vita pulvret i din bil, kommer jag stå vid din sida. Den dagen du drar en karatespark på en outhärdlig lärare, kommer jag fortfarande stå vid din sida. Jag kommer inte växa mer och inte hjälper det mig heller om jag står på tå för jag når aldrig upp till din nivå! Hoppas bara att det inte är mig du kör över när den där olyckan inträffar, för jag skulle hellre sitta i passagerarsätet då.

 

XoxO, ElizaT.

 

p.s. Här kommer min favvobild från Vemdalen.

Du vet att jag älskar dig! Syns i Grekland!


Kommentarer
Postat av: Persson

Naaw :') Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Ps. tack för de gräslig bilderna som nu finns tillgänglig för hela världen att beskåda! <3 (Lyssnar på mando Diao just nu bara för dig Betty!)

2012-02-02 @ 19:32:02
URL: http://suchakiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0