010212

1:a februari. Nystarten, är det tänkt i alla fall. "Mitt nya liv börjar idag", den har man hört ett flertal gånger man det ska vi intressant att se hur seriöst det kommer bli denna gång. Skulle vilja ta mig en kopp kaffe och fundera på mitt nya liv, vad ska det innehålla? Hur ska jag kunna klara av detta? Hur länge ska mitt nya liv hålla på? Inge sötsaker på veckodagarna, träna mer, äta mer frukt och nyttigheter istället för bröd och kolhydrater. IIIII, PANIC!

 

Tar mig en kopp kaffe och funderar över engelskauppsatsen istället. Mer passande och inte lika psykiskt pofrestande...


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tilsammans är man stark!!!!

2012-02-01 @ 12:23:03
URL: http://suchakiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0