311211

vill inte kliva upp ur sängen,
vet att jag kommer stressa ihjäl mig idag...
men det är väl dags nu. får ju bara mindre och mindre tid ju mer jag väntar.
fan va roligt vi ska ha ikväll!
taggar mig själv konstant, iiih.

vad tycker ni om denna frisyr,
tror jag tänkte dra till med något sånt här när jag stor där hos Patrik i matfors, har 10 minuter på mig innan maten är färdig, alla väntar och jag är sist eftersom jag alltid brukar vänta på att alla andra ska blir klar innan jag börjar fixa mig...

nice va?


en annan grej. är skadad.
börjar nästan få dåligt samvete för att jag inte bloggade igår.
men mina konkurrenter verkar ju ha tagit någon slags "blogg-paus". LAME.
aja men, GOTT NYTT ÅR på er då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0