191212 - ålder är bara en siffra

har haft en underbart mysig språkeftermiddag/kväll.
hade planerat harry potter-maraton.
vi hann se tre filmer, 1-3,
men så går det när man har vänner som har ett problem,
och när man själv har exakt samma problem,
alltså att hålla tyst.

just nu önskar jag att harry kunde rädda mig från det läskiga under min säng.
kunde ju vara skoj om han såg bra ut också.
kanske som han ser ut i 3an,
helt ok, speciellt i hood-tröja,
det var nog hans bästa tid.

ja, om jag var yngre, typ 13 som han är i film nr3,
eller harry äldre och lika söt som han är när han var 13.
(då han egentligen var ca 15 eftersom filmerna ljuger...)
då, ja då skulle han kanske ha en chans på mig.
harry; har du chans på mig? (!)
Ο JA
Ο NEJ
Ο KANSKE

och om du inte är intresserad,
så är det OK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0