161212 - att baka sig till afrika

sitter i annas soffa och fikar gofika.
gråter till svenska hjältar,
har gett upp med att försöka dölja det nu.
har ju redan berättat för er att jag är en liten lipsill så...

btw, helt otroligt att det finns så vackra människor i världen.
jag har faktiskt lite svårt att förstå.
etik och moral messar med min brain efter filosofilektionerna.
en flicka som säljer bullar och kallar sig Bullhjälpen.
ger pengarna till barnen i afrika.
ett barn som skänker pengar till andra barn!
hallå, vad bidrar jag med då?
Plugghjälpen släng er (oss?) i väggen...

måste inflika;
gråter nu åt att flickan får träffa erik saade.
avskyr honom, men älskar bakflickan.
hon sa att hon alltid fått hjälp av sin bror och sen började hon gråta.
aaaaaaaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0