151212 - sunshine on a cloudy day

SKOLKATTISEN HAR KOMMMMIIIIT!
varför är det så himlans skoj varje år den dimper ner i brevlådan?
-jag vet inte, men det är något speciellt med den.
de kanske förtrollar den så man bara måste köpa den varje (jävla) år!?!
bra teori av mig där, mycket trovärdig.

slog upp jennies klass på thorén,
och vad får jag se om inte min solstråle själv!
förstod det, du är så fin!
jag blev så glad när jag såg dig på fotot,
precis som jag hade förväntat mig att det skulle se ut också!
åh, älskar skolkatalogen.. och jenjen ♥


Kommentarer
Postat av: amanda

I sommar SKA vi leva livet!!! Jag lovar och svär att vi ska göra Grekland osäkert i 10 dagar sommaren 2012!!! ;D

2011-12-15 @ 21:44:49
URL: http://suchakiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0