131212 - jävla ångestjävel

har spanskaprov på torsdag och insåg nu att jag tydligen inte kan ett skit.
grät en skvätt, kunde inte kontrollera mig.
mamma: haru blivit sjuk eller? vad håller du på med?
jag: eeehe... näj bara trött, ehe.. sov dåligt inatt.... *snyyyyft* (?)
sen slog det mig att jag måste försöka lite till.
gjorde en hel A4 med lucktexter och rättade...
allt var fel och jag grät lite till.
har haft lång tid på mig,
har försökt plugga,
men ändå sitter jag här i sista minuten, som vanligt.
varför lär jag mig aldrig?

nu vill jag bara ta den där jäkla studenten.
jaha, nu fick jag ångest för det också..
efter det är jag ensam och övergiven.
kärleksfulla och peppande mail skickas gärna till:
litenosäker&[email protected]

XOXO,
Pessigirl no.1

Kommentarer
Postat av: Per

Hej litenosäker&[email protected]!

Det är nu som en hjälte-vän kommer och räddar dig i nöden med lite peppande ord.



Tänk när vi står där på trappan efter utspringet:

Vi gråter bort allt smink så vi blir lika fula som vanligt (för jag vet att vi kommer att grina, iallafall du). Hela livet kommer ligga framför våra fötter eller är det det typiska studentmottot som gäller: 20.00-fullt ös 03.00- medvetslös 08.00-arbetslös. Vad vet jag? Det är bara ett halvår kvar av plugg, skolluncher och håltimmar. You can do it görl!!!!!



Och om ångesten kommer för nära. En pungspark direkt. Spotta på fanskapet och vänd på klacken :D



Din goda vän Päran.



2011-12-14 @ 17:30:36
URL: http://suchakiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0