111212

här sitter jag.
vad vill jag mest i hela världen just precis nu då?
- jo, åka iväg till något annat än detta otroligt dystra Sundsvall.
Deppar ihop lite över att vi inte har någon snö, älskar snö, var är den?
antingen snö som aldrig förr eller utomlandsresa på 10 dagar.
det vill jag ha!

Det har hänt något sedan bloggen började ta tid från mitt liv.
besöker kenzas och blondinbellas bloggar så ofta jag kan.
jag är sjuk, jag avskyr speciellt blondinbella, herregud.
varför är det då så intressant att läsa vad hon skriver?
jag vet inte, för om jag visste skulle jag kunna bota mig själv,
gör mig immun mot dragningskraften till hennes blogg. VILL INTE LÄSA VAD HON SKRIVER!

Ja, det som var relevant med detta inlägg kommer här;
jag går in på bloggarna och hittar detta:

kenza ska boka resa, ska vara bort i 3 veckor, bla bla bla min pojkvän och jag.

blondinbella då, ja hon for till spanien igår..... kul för henne.

VAD VILL DOM MIG???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0