011212 - 3

ja. den här bilden kom upp då jag googlade på bloggfight.
jag fick en lätt touch av afasi då jag inte kom ihåg att det är en blog battle jag ingår i. så det blev fight istället.
tror bilden syftar tillbaka på fight.
hoppas i alla fall att den inte symboliserar ordet blogg för då är jag ju dödsdömd.
den är grotesk, så mycket vet jag.

  • men battlen,
    ja två av mina vänner startar också upp en blogg idag.
    vi ska battla om flest läsare, som jag beskrev i förra inlägget.
    kan ju tyvärr inte länka dem, för då får ju mina rivaler synas.
    och det vill vi ju inte.
    SÅ stöd mig i kampen om tha blagg.

 

3:an i rubriken. ja vad menar jag med den då.
typ att det är tredje inlägget jag gör på bloggen, för dagen och kanske för alltid?
imorgon har jag ju förmodligen glömt att jag skrivit detta.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Läs och lägg denna kommentar närmast hjärtat för det lär bli den enda du kommer få.

2011-12-01 @ 11:19:37
URL: http://suchakiller.blogg.se/
Postat av: Anonym

www.viktorialofgren.blogg.se

2011-12-06 @ 22:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0